Rychlý proces s LIDLem: Nenakupujte tam!

Bouře ve sklenici vody je černoch na letáku obchodního řetězce LIDL. Ovšem tuto bouři nerozpoutali kritici propagace menšiny, ale kritici kritiků. Tedy devianti a především arogantní reakce samotného řetězce. Pokud se vedení LIDLu nelíbí Češi jako zákazníci, tak mohou táhnout se svým „krámem“ do slova a do písmene k čertu.

Stačí je bojkotovat, oni pak v krachu odtáhnou sami!




A jednoduché řešení pro nás: Proč zbytečně nadávat na sociálních sítích? Stačí přestat nakupovat v tom rasistickém LIDLu, který se připojil k neomarxisrickému tažení, kdy jeho výsledkem má být likvidace bíle rasy.

Bojkotujte LIDL, volte peněženkami. Pokud má většina naší společnosti zdravý rozum, tak řetězem by do měsíce měl zkrachovat. Ale to se nestane. Tady v české kotlině se umí jen nadávat, ale činů je tato kotlina prostá.


A jak celou taškařici vidí sociolog Petr Hampl? Zde Vám jeho pohled přinášíme:

Bývaly doby, kdy se říkalo „náš zákazník, náš pán.“ Ale korporace to úplně převrátily. Dnes už je v podstatě pravidlem, že zákazník musí snášet neurvalé napomínání arogantní slečnou z marketingu, jejíž jedinou zásluhou (pokud má vůbec nějakou) je poskytování sexuálních služeb někomu z vrcholového managementu. „My korporace jsme se rozhodli, vy zákazníci držte hubu. Já jsem se dopostelovala ke hvězdné kariéře, jsem dokonale politicky korektní a lajfstajlový magazín mě zařadil mezi 50 nejlepších manažerek. Oproti tomu vy nejste vůbec nic.“ Dokáže taková blbka vůbec pochopit, že i kdyby přešel ke konkurenci jen každý dvacátý z těch, které uráží, dostala by tím svého zaměstnavatele do vážných problémů?
Před pár týdny Česká spořitelna, teď zase Lidl. Přitom by se to dalo říct stylem: Mrzí nás, že se cítíte uraženi naší komunikací, nebyl to náš záměr. Jiní naši zákazníci takové vyjadřování (v tomto případě černošského modelína) naopak vyžadují, snažíme se najít kompromis a není to snadné. Jenže to by v korporacích museli pracovat úplně jiní lidé. Nemuseli by mít dva MBA tituly, zato třeba praxi s vedením vlastního krámku.



Čtete dále VlasteneckeNoviny.cz | Další články k tématu:

loading...
Reklama: polados-prepravujeme-vas-byznys

Komentáře: