Feminonacistické kundy se pustily do pivovarníka Bernarda. Jde o jeho lechtivé reklamy

HUMPOLEC | Do reklamy pivovaru Bernard se opřela Stínová rada pro reklamu. Na protest napsala dokonce otevřený dopis majiteli pivovaru. Na toho se, jak její zástupci píší, obracejí v souvislosti s reklamní kampaní s názvem „Rotující pípa“. Upozorňují především na reklamu s označením „feminist edition“. Na ní je sklenice piva, o kterou je opřeno ženské tělo s obličejem právě ředitele pivovaru, informují ParlamentniListy.cz o feminonacistickém útoku špinavých kund.

feminonacistické kundy nebo čarodějnice hodné hranice? | foto: FB Stínové rady pro reklamu (Agent cizí moci)




„Udělal jste si legraci, ale zároveň jste ponížil ženy. Přes zřejmě dobrý úmysl zůstává nová verze kampaně sexistická a uráží řadu lidí,“ píše se v dopise, který sepsaly kundy. Autorky dopisu vysvětlují také, jaké další reklamy pivovaru se jim nelíbily a proč. Kdo takové svině živí? Kdo jejich neziskovku platí? Proč se dnes nesmí čarodějnice upalovat?

„Bojujeme proti sexismu a genderově nekorektní reklamě,“ uvádí na svých stránkách Stínová rada pro reklamu. Jak samy šponavé kundy sdělují, jedná se o skupinu aktivních „občanů“ (asi teplouši, pozn. ed.) a občanek (tupé kundy, pozn. ed.), kterým vadí sexistická reklama a nechtějí ji ve veřejném prostoru.

„Sexismus je stejně jako například rasismus pouze dalším druhem diskriminace ve společnosti!“ píše se na stránkách Stínové rady pro reklamu, která šíří lži, dezinformace a nesnášenlivost.


Reklama: