Babišova osobní kampaň nabírá dekadentních rozměrů

To, co v posledních týdnech dělá, není žádná „předvolební kampaň“. Je to jen budování vlastního kultu, manipulace s lidmi a promýšlené P.R. (Public Relations) …česky řečeno „vztah s veřejností“ …nebo ještě lépe „ovlivňování veřejného mínění“.

Petr Viktorýn

Stylizované fotky s rozesmátými osobnostmi, které skutečně něco dokázaly, mají podprahově navodit dojem, že Babiš je kamarád a jedním z nich, …stejně jako stovky pouličních fotografií s náhodnými kolemjdoucími, mají zřejmě vzbudit dojem, že je i jedním z obyčejných lidí?

Omyl.

Všechno je to jen hra a pokus o maskování reality umělou tvorbou pozitivního povědomí o Babišovi, tady „utváření veřejného mínění“.

K tomu to pouliční divadlo, k tomu to nutné vlastnictví médií. Pokud by Babiš média nevlastnil, nikdy by si takový mediální zájem nezískal, ani nenakoupil.

Přitom všechno je to tak prosté: „Soud je povinen rozhodnout ve prospěch obžalovaného, pokud o jeho vině existují pochybnosti.“

Proč se tedy chce Babiš tak křečovitě všem a všude na poslední chvíli zalíbit, když dle jeho tvrzení „nikdy nic špatného neudělal“ a soud to ve svém konstatování jistě potvrdí!