Panoptikum Václava Moravce

V rámci zachování duševního zdraví již léta nesleduji Václava Moravce a jeho masturbační rádoby moderátorské kreace. Před prezidentskými volbami jsem učinil výjimku a přijal pozvání do publika při „supervolební“ debatě. Realita předčila mé očekávávání: mnohem, mnohem horší než jsem čekal. Nekonečných 120 minut utrpení, plácání a tlachání.

Jan Kopal

Přitom samotné přípravy a bezpečnostní opatření mohla vzbudit dojem, že účastníkem debaty bude přinejmenším Vladimír Putin nebo Donald Trump. Dorazilo však pouze 8 klaunů nebo v schovívavém případě alespoň šašků, kteří sice byli v dávných dobách nadáni schopností říkat pravdu, ale nikdo je nebral vážně. Diváci museli stvrzovat návštěvní řád málem vlastní krví. Na oplátku byli vybaveni maximální kompetencí ke kvalifikovanému potlesku. Možnost klást dotazy v živém vysílání pochopitelně nedostali. To v nornalizační ČT nefrčí..

Unylá diskuse evokovala hybridní variantu mixu talkshow, vědomostního kvízu a soutěže Deset stupňů ke zlaté. Neupřímnost a falešnost odpovědí prezidetských kandidátů prozrazovala řeč těla a mimika obličeje. Ve vykrucování vynikal zejména Jiří Drahoš. Moderátor Václav Moravec sklouzává do podoby vlastní karikatury. Pozorný dívák chvílemi znejistil, zda nesleduje upovídaný pořad Aleše Cibulky.

Mezi kandidáty to ani nejiskřilo a naopak padaly nabídky funkcí pro spolukandidáty. Předpokladem je ovšem volební úspěch, se kterým lze u nich jen těžko počítat. Nechtěně se také proflákla blízkost a spojenectví mezi kandidáty, nejmarkatněji mezi Markem Hilšerem a Jiřím Drahošem (jakási tichá dohoda).

Nejzajímavější a nejupřímnější částí pořadu tak nekonec zůstala vystoupení rodinných příslušníků kandidátů (6 manželek, 1 partnerka a 1 syn). Kdyby zůstalo jen u nich a nahradili debatující, mohli se diváci také i něco dozvědět.

Samotný formát pořadu při neúčasti prezidenta Miloše Zemana nedával smysl, vynikal sterilitou a myšlenkovou prázdnotou. I sledování porna by mělo větší šanci diváka obohatit. Další důkaz o nepotřebnosti a zbytečnosti České televize.

loading...

Komentáře:

Reklama:
Pivní bedekr