Česká televize zase lhala, jako když Rudé právo tisklo

Rada pro vysílání zahájila s Českou televizí správní řízení pro možné porušení zákona, neboť ČT o mně odvysílala nepravdivé, respektive zavádějící informace. Jinými slovy: Ve snaze poškodit mě lhali redaktoři České televize, až se jim od huby prášilo.

Petr Štěpánek | foto: Ivana Haslingerová

Citace z tiskové zprávy RRTV:

„Rada… rozhodla zahájit s provozovatelem Česká televize… řízení o přestupku…, kterého se mohl dopustit odvysíláním pořadu Newsroom ČT24…, kdy moderátorka tematického bloku věnovaného nominaci Petra Štěpánka na post radního Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, pronesla výrok „No a Petr Štěpánek. Člověk, který ve Velké radě seděl už na přelomu tisíciletí. Bylo to v době, kdy stát prohrál arbitráž o TV Nova a musel za to zaplatit přes 10 miliard. Podle mnoha komentátorů za to mohla i tehdejší rada, spoluvedená právě panem Štěpánkem.“, přičemž se jednalo o výroky komentátorů z března 2003, tedy bezprostředně poté, co byla stanovena částka za prohranou arbitráž, a byly zcela ignorovány skutečnosti týkající se dalšího vývoje zmiňované kauzy (zejména závěry Vyšetřovací komise Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR pro zjištění skutečností v souvislosti s arbitrážním řízením ve věci CME vs. ČR ze dne 28. 1. 2005), čímž mohli diváci získat nedostatečné a zavádějící informace o této kauze i o roli, kterou v ní sehrával Petr Štěpánek jakožto tehdejší místopředseda RRTV. Provozovatel se tak mohl dopustit porušení povinnosti poskytovat objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů.“

loading...
Reklama:
loading...