Je Česká pošta hnízdem imbecilů? Balíky nebudou vážit, ale měřit, místo aby je doručovali

PRAHA | Česká pošta jako lídr balíkového trhu v České republice zlepšuje své služby a vychází vstříc zákazníkům, lže ve své tiskové zprávě státní podnik Česká pošta, který je zřízen Ministerstvem vnitra, proto není čemu se divit, že vedení podniku jsou imbecilové a lháři.

Česká pošta – Krutá realita: Služby k ničemu

„Čtyři z deseti balíků, které jsou v České republice poslány, doručuje Česká pošta. Z důvodu zefektivnění své logistiky a zlepšení kvality doručování Česká pošta přichází se zásadní změnou v oblasti balíkových zásilek,“ kdy hned v druhé větě se přiznávají, že mají jen 40 % podíl na trhu doručování balíků, což není být lídrem, nýbrž odpadlíkem.

Dále se dočteme, že Česká pošta od 1. března 2019 mění u balíků svoji balíkovou politiku. Dosavadní praxe, kdy se cena zásilky počítala podle hmotnosti balíku, se nahrazuje rozměrovými kritérii. Rozhodující pro učení ceny, kterou zákazník zaplatí na pobočce za podání balíku, bude nejdelší strana balíku. Nově budou balíky rozdělovány podle nejdelší strany do kategorií S (35 cm), M (50 cm), L (100 cm) a XL (240 cm). Ceník je dostupný na webových stránkách České pošty.

„Od 1. března 2019 začne Česká pošta také zvýhodňovat správně zabalené a dobře manipulovatelné zásilky. Smyslem této úpravy je především zefektivnit procesy při třídění balíků či přepravě – pokud budou mít balíky standardizovaný obal (tzn. má pevný obal a pravidelný tvar), může se s ním při přepravě lépe manipulovat, více se jich vejde do přepravních klecí atp. Zásilky nevhodně zabalené budou zatíženy příplatkem,“ což vyžene zákazníky ke konkurenci a imbecilové z České pošty budou nadšení nebudou muset doručovat vůbec, jako že ani nedoručují a balíkaři rozvážejí jen upozornění o uložení balíku na poště.