Jak zcela zmagořit mládež

Naše děti a mládež čelí v polistopadovém období dlouhodobě ideologické diverzi. Ve škole protknuté duchem ideologií multikulti, neomarxismu, inkluze, genderu a dalších pošahaných levicových úchylek a deviací.

Jan Kopal | foto: Ivana Haslingerová

Nestačí po léta rozsévané lekce sexuální výchovy, účelově pořádaných studentských voleb, her na téma výměna pohlaví a dalších výplachů mozku v duchu Evropská unie náš vzor.

Nyní k nám ze zahraničí dorazila další novinka: studentské pátky za školou maskované snahou o záchranu klimatu. Údajně je vše inspirované snahou jakési 16leté pomatené dívenky. Ve skutečnosti za tím bude stále stejná ekoteroristická lobby omílající mantru o globálním oteplování a další bludy.

Naše děti by se měly ve škole především vzdělávat, socializovat a vychovávat, aby z nich v budoucnu byla opora a naděje národa. V dnešní ideologii napumpované škole se to stává jen toužebným přáním a nedostižným cílem. Nedivím se rodičům, kteří preferují domácí výuku. Doufám, že tento trend se podaří zvrátit a škola se vrátí ke svým kořenům a poslání vycházejícímu z díla největšího českého pedagoga Jana Amose Komenského.