Podpořili feminonacismus a jsou na okraji bankrotu

Pamatujete, jak značka Gillette přišla s reklamou proti toxické maskulinitě? Tak už je tu výsledek. V době, kdy se americké ekonomice daří jako nikdy předtím, ukončila Gillette poslední kvartál se ztrátou 5 miliard dolarů.

Petr Hampl | foto: Radek Velička (Centrální informační agentura, z. s.)

Generální ředitel ale nelituje. Prý to za podporu feminismu stálo. Ostatně, proč by litoval. Na manažerské platy bude, nějací řadoví zaměstnanci budou vykopnuti bez odstupného, a všichni budou spokojeni. V nejhorším nastoupí státní podpora. Takže se můžeme těšit na další feministické výtvory.

Až vám bude nějaký ekonom tvrdit, že korporace jednají ekonomicky racionálně, připomeňte mu Gillette, součást skupiny Procted and Gamble.

Petr Hampl – Magazín prolomení hradeb