Rozkopat mu tlamu, jak to umí řeporyjský Novotný? Lidská havloidní stvůra Drahoš schvaluje ekonomickou cenzura a diskriminaci; A co když to nepomůže, budou zavírat své odpůrce do táborů, vraždit a pálit je v pecích?

PRAHA | Drahoš: Jak bojovat proti dezinformacím? Omezit příjmy z reklamy, ale jak poznat dezinformaci, když je cenzura dle Ústavy nemožná a už je samotné monitorování informací je cenzura? To už poražený prezidentský kandidát a lidská havloidní stvůra neví. Ale podporuje to, protože má místo mozku jen kus kobylího hovna.

Drahošovi vypadl mozek z lebky

Drahoš, který jako správný havloid svými prohlášeními heroizuje nacistickou cenzuru a potlačování svobody slova, jako dále i volnou ekonomickou a hospodářskou soutěž volá po cenzuře čínského totalitního typu, kdy v tom mu sekunduje i Ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA) Marek Hlavica následně s podporou senátora Jiřího Drahoše představil prohlášení, podle něhož bude sdružení čítající téměř 70 mediálních, marketingových a reklamních agentur apelovat na své klienty, aby reklamu neumisťovali na dezinformačních platformách.

„Taková reklama podle expertů snižuje v očích zákazníků hodnotu a důvěryhodnost značky,“ šíří dezinformace a pohrdá svými klienty, jako i diskriminuje zákazníky a schvaluje protiústavní cenzuru a ekonomické pronásledování nositelů jiných než v „bruselské prdeli“ sválených názorů, tak jak to dělal za své „slávy“ i Adolf Hitler a jeho hrdlořezové, coby jeho posluhovači.

„Je nejvyšší čas začít se v hybridní válce aktivně bránit. Ať již vhodnými opatřeními na internetových diskuzích, vymáháním platné legislativy i ve virtuálním prostoru či posilováním mediální gramotnosti, zejména u starší populace,“ uvedl senátor a havloidní nacistický pohnůnek ve službách bruselské teroristické nadvlády, který v horní komoře parlamentu zároveň předsedá Výboru pro vzdělávání, vědu, kulturu, lidská práva a petice.

Na základě marketingových průzkumů je Marek Hlavica přesvědčen, že přestat využívat dezinformační weby jako reklamní prostor není z obchodního hlediska žádná oběť. „Existuje řada dalších způsobů, jak oslovit to samé publikum,“ řekl, když jasně dokázal, že pohrdá svými klienty a klienty svých klientů.

„Asociace komunikačních agentur očekává, že snížení příjmů z reklamy povede k omezení činnosti dezinformátorů, kteří staví na manipulaci a šíření nenávistných nálad ve společnosti,“ píšou ParlamentniListy.cz, kdy AKA jasně dokazuje, že schvaluje protiústavní omezení svobody slova, volá po cenzuře a ekonomické diskriminaci, jak tak v minulosti učinila zločinecká a teroristická společnost Seznam.cz, a.s. Lidské stvůry Hlavica a Drahoš chtějí cenzuru dle nacistického typu. A co když to nepomůže, budou zavírat své odpůrce do táborů, vraždit je a pálit je v pecích?

Reklama: