ČT si svou propagandou může šeredně uškodit

Česká televize je u nás fenomén. Není to jen „televize“, pro mnoho diváků je to jedna z celoživotních jistot. Část sentimentu a nostalgie. Vzkaz (průzkum) vedení ČT, že ji diváci chtějí platit víc peněz, vypadá jako rafinované PR. Ale je prvoplánové a proto kontraproduktivní.

Vadim Petrov

V době bezprecedentního propadu ekonomiky se nabízí nejen zmrazení poplatků, ale taky možnost odstranit ze zákona sankce pro neplatiče, povolit reklamu a nechat si na sebe televizi vydělat, sice s jakousi podporou státu, ale hlavně diváků, kteří si život bez ČT představit nedovedou.

Dokud ČT nepřijde s návrhem, kde své hospodaření zefektivnit (vyřešit nákladný post socialistický komplex na Kavčích horách, snížit vysokou zaměstnanost…), do té doby je diskuze o poplatcích jen provokaci těch, kteří si svůj život bez ČT představit dovedou.

Reklama: