Naštvaná matka Eva Hrindová odhaluje, jak by mohl zrůdný Babiš protlačit deviantní Istanbulskou úmluvu

OLOMOUC | Istanbulská úmluva má šanci projít jedině nepozorovaně. Drtivá většina obyvatel České republiky nemá potřebu tlačit na pilu genderového šílenství, píše na svém facebooku zakladatelka spontánní dobrovolné iniciativy Naštvané matky Eva Hrindová.

Naštvaná matka Eva Hrindová odhaluje, jak by mohl zrůdný Babiš protlačit deviantní Istanbulskou úmluvu

Podle ní většina lidí genderové experimenty nechápe a odmítá je. „Jen o nich musí vědět. Proto je velmi důležité vysvětlovat každému, kdo je ochoten poslouchat, co se za jejím PR nátěrem skrývá,“ píše dále s tím, že to není úmluva o snižování násilí na ženách! „Takovou úmluvu nepotřebujeme, protože máme vše dostatečně ošetřeno našimi zákony a policie je náležitě proškolená,“ vysvětluje.

Dále se tedy ptá: „Tak co se za kecy o násilí na ženách skrývá?“ kdy si následně i v textu odpoví, aby čtenářářům svůj postoj vysvětlila: „Jde op jediné – posílení moci genderových aktivistů. Tedy těch, kteří chtějí ničit naše děti nesmyslnými kecy o tom, jak si můžou vybrat své pohlaví. Chtějí je ničit i neustálým násilným rozvolňováním ženských a mužských rolí – děti to jen vrhá do chaosu a nejistoty. A chtějí pro své rejdy peníze a neomezenou moc, kterou nebudou moci omezovat ani volené parlamenty a vlády.“

K tomu dále dodává: „Je to jeden velký hnus, jehož zvrácenost se skrývá v na první pohled neviditelných detailech. Takový trojský kůň, který bude legalizovat zvrácenost. Který bude dávat do rukou šílených aktivistů další nástroje k likvidaci nepohodlných lidí“ s tím, že proto se o Istanbulské úmluvě nikde nemluví, nikde nepíše. „Protože by se tím mohla rozpoutat diskuse, kterou by její zastánci neměli šanci vyhrát. Diskutujme o ní aspoň my. Je to maximálně důležité. V této souvislosti je třeba ocenit jmenovitě Chytra Zdeněk a také Chceme zachovat tradiční rodinu, odmítáme ratifikaci Istanbulské úmluvy,“ uzavírá svůj příspěvek naštvaná matka Eva Hrindová na facebooku.


Reklama: