Spojenci Spojených států: V Kuvajtu zakázali soukromý TV kanál Al-Watan, jelikož kritizoval vládu

KUVAJT | Kuvajtské státní orgány nařídily zastavit vysílání soukromého satelitního kanálu Al-Watan, který byl známý a populární pro kritiku kuvajtské vlády, informovaly včera bahrajnské noviny stejného jména Al-Watann. Zprávu o cenzuře nejtvrdšího zrna v Kuvajtu přinesla agentura RIA Novosti.

Zakázané noviny Al-Watan

Zakázané noviny Al-Watan

Stalo se tak po té co kuvajtské ministerstvo průmyslu a obchodu rozhodlo, že holding vlastníci televizní stanici má málo kapitálu a proto mu odebrali licenci k vysílání.

Prvně zlikvidovali opoziční noviny a nyní i televizi

Rozhodnutí o zlikvidování protivládní televize nastalo pět měsíců po likvidaci kuvajtských novin Al-Watan, které byly vlastněny taktéž, jako televize bývalým ministrem těžby ropy Sheikha Khalifa Al-Sabaha.



Zmíněná média poslední dva roky ostře kritizovaly tamní vládu a vyzývala ke změně politický poměrů v zemi. Kde jsou Spojené státy (SS) se sankcemi na porušení demokracie, svobody tisku, slova a médií? Nikde. Kuvajtskou středovekou diktaturu SS chrání jako oko v hlavě.